Kızlar 19 mayısta beta 341 çıkmıştı bugün 5481 çıktı doktor keseyi göremedi direk dış gebelikten şüphelendi ama korkma şuan panik yapma yarın sabah yine gel radyolojik ultrasonda bakalım dedi sizce ne yapmalıyım doktora da pek guvenemedim 5+5 deyim daha erken mi bu tanı için ve kese görmek için hesaplamalarıma göre tam olması gereken kan sayımı çıkmış 😔