Ekim ayında 30 haftalık 28 haftayla uyumlu yüksek tansiyon ve bebege giden kan akımının azalmasıyla acil sezaryena alındım cok şükür bebeğim şuan iyi biraz küçük olsa da sağlıklı şuan yine hamile kaldım 3 aylık bir hamilelik sürecindeym tekrar dan böyle olur mu? Şuan corasprin kullaniyrm kan sulandirici ama yine de çok korkuyorum erken doğum olmasn zamanın da sağlıklı ve hayırlı doğum olsn diye dua edin lütfen birde bu durum da olanlar var mi şuan da