GamzeKrmn Merhaba herkese, inanılmaz bel ağrılarım var bildiğiniz yürüyemeyecek kadar çok bel ağrım oluyor. Sizlerde de var mı? Yada ne iyi gelir?
lentil GamzeKrmn bende de vardı ve çok fenaydı. Geçti ama şöyle söyleyeyim düzenli yürüyüş yapmaya başlamıştım ya ondan kaynaklı geçti yada haftam ilerlediği için olabilir emin değilim ama yürüyüşten dolayı olması büyük ihtimal