Yenidogan kiyafetleri kesinlikle e bebek daha hesapli.iki tane iç zibina 60 tl vermek asiri mantiksiz altlarinida ayri satiyorlar birde tam bir para tuzagi🤦🏼♀️ Bide hizli buyudukleri icin giyemiyorlar bile.bn hep ordan aliyordum fakat buyuk yaslar icin cok secenek yok artik lcw ye dönmeye basladik 😞 kisaca alabildiginizi e bebekten alin 😂 urunleri kaliteli kesinlikle