Mutlulukminikmucizemle evet herkes yaptırıyor ama ben yaptırmadım. kendi doktorum en az 20 dakika inceliyor ve tercihi bana bıraktı. şöyle bir durum var hamilelikte hicbir tedavi olmuyor bebeginizde hastalık olduğunda o strese girmek istemedik esimle beraber. zaten doğduğunda kontrolleri en iyi şekilde olucak allah izin verirse