Seda6019 Kotonu hiç sevemedim. Her sezon alırım 1-2 parça Tuna için bir şeyler ama yok. Lcw de şansa iyi çıkar bazen, genelde çekme solma ve baskıda çatlama olur. Günlük kıyafetlerini lcw hm alıyorum. Seneye de giyebileceği gezme kıyafetleri için zara alıyorum. Seneye giyme olayı 1,5-2 yaşında başlıyor zaten. Lcw organik pamuklu ürünleri de epey kaliteli bu arada. Zıbınları bazı modeller çok iyi çıkarken bazıları tek yıkamada yarım karış çekmişti. Esnek kumaşlar tercih etmenizi öneririm, çekmesi daha az olur.