Sinem_Vardar12 uyanma asamasinda kesi yeri acisi cok fazla agri kesici etki edene kadar inliyorsunuz acidan epiduralda bu hissedilmiyor sanirim ben genel anestezi aldim ilk gun 4 de kaldiriyorlar kalkamadim asla kalkamazdim dgrulamiyordum bile ilk sezeryanin on kati aci cektim evde bir hafta surundum iki uc ay acidi sezeryan yerim dr aradim defalarca ben dedim sakat kaldim ne zaman iyilesicem oda ikincisi biraz daha agir olur endiselnme dedi ama cvremde kolayca atlatanda var yan odamda bir bayn vardi mesela ziyarete geldi bn yerimde dogrulamazken o geziyordu bana moral verdi sansimami bilmiyorum ikinciye dayanamadim ben ucuncu geliyor en buyuk korkum suan sezeryan