elcn4139 ilk doğumum da 25, ikincisin de 10 kilo aldım. Çatlakta kaldı. Selülitte oldu. Ben sonrasında düzenli spor yaparak karın kası bile yaptım. Vücudunuz da zamanla sıkılaşır zaten. Yalnız şunu belirtmek isterim ki en yakın arkadaşım evlat sahibi olamıyor. Ben çok kilom kaldı ye üzülürken bir keresin de şöyle dedi; “keşke benim de çatlağım olsaydı da bende anne olabilseydim” Bunu duyduğumdan beri kendime hep hatırlatırım. Çatlaklar evlat sahibi olmana nasip oldu. Ne kadar kilo alırSan al, başkasının çok istediği, bunun için çok çabaladığı fakat yine de nasip olmadığı en güzel şeylerden birini Allah sana uğraştırmadan nasip etti. Üzülmek yerine olaya bu şekilde baksak inanın zaten çok şeyi aşmış oluruz. Sevgiyle kalın 🌸