Sevilayaltun Kızlar göğüs pompasını marka olarak elektrikli veya manuel hangisini aldınız yada alacaksınız araştırdım ama bilemedim artı eksileri nelerdir fikirlerinizi merak ediyorumm
Burcuckmk Sevilayaltun elektirikli tekli mamajoo aldim ben yorumlari güzeldi arkadasim kullandi o da memnun
Ervaceylin Sevilayaltun canım ben babyjem manuel aldım denicem eğer işe yaramaz sa avent elektrik li almayı düşünüyorum
Sevilayaltun metehaninannesiii metehaninannesiii teşekkür ederim evet elektrikli lansinoh ve philips avent dediler ama bilemedim kullananlar vardır diye sormak istedim fiyat olarakda çok fark var
Sevilayaltun Ervaceylin evet philips avent fiyat olarak diğerlerinden fazla ama satış danışmanları genelde lansinoh ve aventi tavsiye ediyor