Kızlar sabah buraya yazmıştım sancılarım var diye idrarımda da kan görünce beklemedim doktorumu arayıp hastaneye gittim nst de düzenli sancılarım cıktı acıklığım 1cm ciger geliştirici vurdular erken dogum riskin var düzenli sancıların cıktı dedi doktor yatış verdi daha 33haftalığız dualarınızı eksik etmeyin cok korkuyorum 😔