Anmother Kızlar 6 ay oldu tam sezeryan doğum yapalı hiç adet görmedim kadın doğumcu normal dedi bi kaç haftadır karnım da hareketlilik oluyor bebek hareketi gibi gebe olmadığıma eminim ama karnım içi seğiriyo ara ara resmen bu durumu yaşayanınız varmı
MihricanA Anmother Ben 4. Ayda adet oldum aynı seyirmeler bende de var bagirsak hareketleri bence şüphelendigin için farkli geliyor
Sed22-09 Anmother annem banada söyledi doğumdan sonra karnında bebek haraketleri devam edicek, korkma iç organların yeniden yerine yerleşmeye başlıyor o yüzden haraketler devam ediyor demişti herkeste hemen hemen aynı şey oluyormuş canım
Sulegorkemakyol Anmother çok normal karnızın içi düzeliyor kaslar ve etiniz toplanıyor hemen hemen 1 sene aralıklı olarak karnın hareket ediyormuş gibi o hisse kapılacak meraklanma birde kimileri emzirdiği süre boyunca regli görmeye biliyor olabilir ama tabi tekrardan çocuk istemiyorsanuz kısa süre içerisinde iyi korunmalısınız
Asyadilan1 Anmother bağırsak hareketi ya da rahminiz tam yerleşmemiştir. Ayda adet oldum ben. 1 seneye kadar tekrar başlamaması doktorlar tarafından normal kabul edilir.
Sena_35 Anmother benim öyle oluyordu 11ay songa adet oldum bidakinde 3ay olmadım sonra düzene girdi. Bebek vermiş gibi hareketler devam ediyor aynen benimde öyle oluyor ve psikolojik sanıyordum a sanki hala karnimda faln diyordum sonra çok kişiden duydum öyle oldugunu