elisamnlannesym sancılarınızı karşılamayı bilin, youtubedan izleyebilirsiniz her zaman için ayakta daha kolay karşılanıyo sancılar, nefes alıp verirken burundan alıp agzınızdan verin, o an yanınızda kim varsa belinize masaj yaptırın, ıkınmayı dogru bilin af edersiniz büyük idrarırınızı yaparmışcasına ıkının kabız olmuş gibi, yani arkadan ıkıncaksınız önden degil, doktorumun bana söyledigi ıkınırken sakın konuşma hatta nefes almadan ıkınırsan hemen gelecek bebek demişti ve nefesimi tutup ıkındıgımda hemencik gelmişti