Merhaba sevgili anne adaylari
Ben obez bir anne adayiyim. 9 aydir İstanbul Çamlıca Medipol Hastanesine gidiyorum. Bugun dogumum planlandi. Haftaya cuma kismetse kizimi kucagima alacagim. Sonra medikal muhasebeye indik. Planlama yapilirken ogrendimki obez bir anne adayi oldugum icin dogum ucretinin uzerine 700 lira daha eklenecekmis. Kilolu oldugum icin ameliyatta doktor daha cok ugrasicakmis o yuzden fiyat farki cikiyormus. Ben ilk dogumumda da kiloluydum hic boyle birsey duymadim. Aranizda boyle birsey duyan, sahit olan yada yasayan var mi?