PrensesiMira decavit de aynı sanırım 11+1 bugün doktorum 60lı tablet yazdı, demekki bıraktırmayacak, decavit de dediğimiz gibi vitaminler ve folik asit var içinde , hamileler için özel üretlmiş ayrıca , yeni öğrendim doktoruma sorsam mı bıraktıracak mı diye