Evi sigortası geliri olanlara çok güzel yatıyor neye bakarak yatırıyorlar anlamıyorum eşim 5 aydır işsiz ve sigortamız yok geçen sene den beri süreç devam ediyor bizim başvurumuzun üzerine evi olup sigortası olan geliri olan insanlara 2 ci yatışı olucak ne bilişim yani . Neyin süreci anlamadım çok saçma