Kızlar ovulasyon testlerim 2 gündür pik. Bugün yumurta kontörlü için doktora gittim ultrasonla baktı yumurtalıklarda sıvı var çatlamış olabilir dedi. Ama benim testlerim koyu. Gebelik testi yaptım negatif. Anlamadığım yer çatlayınca test silik olmuyor mu?