Anneeoluyorumm Merhaba 33+1deyim erken doğum riskim var bugün nstde sancı çıktı ama agrım yoktu böyle bebek sürekli toplanıyor dalgalanıyor gibi oluyor tekrar gitmeli miyim dakika falan nasıl hesapliycam neye göre bakıcam hiç anlamıyorum yardım lütfen 🙄