Ben kendimi bildim bileli migrenim var. Çok saçma gelebilir ama migren hastası bir arkadaşıma daha tavsiye etmiştim onada iyi geldi, yazmak istedim o yüzden. Nescafe 2 si bi arada ya 2 tane eti burçak sütlü kremalı bisküvi batırıp yiyorum sonrada kahveyi içiyorum 🙈 bana iyi geliyor. Onun haricinde başını geriye yaslayıp kolonya ile şakaklara masaj yapmak, yine kolonyayla enseyi ovmak iyi geliyor. Yatmak kesinlikle ağrımı geçirmiyor benim. Biraz kendi analizinizi kendiniz yapmalısınız. Çok geçmiş olsun…