okunmusciklet direk kullanmış tecrübeli bir anne olarak artıları ve eksileri ile yazayım ama cevap her ikisi de lazım sebebi ise şu şekilde
Ergonomik ve bel destekli olsa dahi slingdeki ten tene temas hissi kanguruda yok
Kanguru dış ortam için tasarlandığı icn biraz kalın yaz aylarında bir de yeni doğan minderi ile takınca ekstra terletiyor ve evde kullanmak işkence oluyor. Benim oğlum Mart’ta doğdu 15 günlükken kanguru ile dışarı çıktık çok güzel bir deneyim insanı yormuyor ama havalar ısındikca minderr terletti. Ben de 3 aylık olmasını bekledim ve sonra uzun süre kanguru kullandım büyük rahatlık ellerinin boş olması bebeğinin sana yakın olması.
Bu gebeliğimde sling de aldım 3 ay kullanmak için çok hafif yok gibi niyetim özellikle evde kullanmak. özellikle bebeğim sürekli emmek istiyor diyen anneler için ideal. Ben mamadus Kanguru aldım yeni doğan bel desteği 75 lira filan yanlış değilsem onu almak yerine sling alabilirsiniz 3 ay sling sonra Kanguru baya ideal.olur sizin için🙂