Mlkegz ben bebeğimi 4.haftasında öğrendim şuan 13.haftam bnmde bulantılarm gittikçe artan aşırı durumlara geldi 5 kılo verdim sadece 1 kutu tam folik asit kullanabildim(folidays d) sonra bırakmak zorunda kaldım.ikili test için gittiğim doktora sordum kullanma dedi.Roka gbi sebzelerle desteklemeye calısıorm.şöyle düşün bu bulantılar gecicek ve sonunda guzel bir mucize kucgna gelıcek.