Ben genellikle hamileliklerim de çok dikkat etmişimdir bende ilk gebelikte 81′le başladım 85 le doğurdum ikincide 60 la başladım 67 ile doğurdum ama bunda 70 le başladım çokta hamur işim yok tatlım yok ama hazımsızlık çok ya şişlik kabızlık 72 leri gördüm 👀 neyse sağlık olsun doğumdan sonra sıkı yönetimle düzelir