Balkokulum11 38+5 olduk ama isim konusunda kararsız kaldık, elisa arya istiyorum, ama çevredekiler arya çok ağır güzel değil diyorlar , Elisa’nin yanına başka hangi isim önerirsiniz yardımcı olursanız çok sevinirim.😊🥰
akgunbirsen Balkokulum11 yanlış anlamayın ama isim konusunda neden çevreyi dinliyorsunuz. Ağır gelen ilk adını söyler çocuk sizin insanların dediklerini bu kadar önemsemeyin. Ayrıca isim çok güzel bence.
LawyerEce Balkokulum11 Elisa bana hoş gelmiyor nedense biraz zorlama isim ve yabancı isim Elisabeth’in kısaltması olduğu için dinimizde koymak uygun değil diye biliyorum. Arya ismi sade ve daha estetik bence. Gerçi Arya isminin orijinali Aria yani onunda kökeni farklı ama daha hoş bence. Arya tek başına daha şirin. Elisa Ece, Elisa Masal, Elisa Bade olabilir.
inci_34 Balkokulum11 elisa yabancı geldi ısınamadım arya da ole daha alaturka daha kolay olmalı bence
Balkokulum11 ikimelekannesii22 bende ilk başta tek isim düşündüm, ama eşim iki isim olsun istiyor ama hala ikinci isime karar veremedik .🤷
Balkokulum11 LawyerEce size öyle geliyor olabilir 🥰ama elisa isminin anlamı: Cennet kapısını bekleyen melek demek, onun için koymak istiyoruz 😍
akgunbirsen Balkokulum11 kızınız evlendiği zaman sizin soyadınızı almak isterse çok uzun olur. Koyacak iseniz bilmiyorum Arya ismi bana sıcak geliyor. Elisa Lina olabilir belki.
LawyerEce Balkokulum11 Hevesinizi kırmak istemem ama gerçekten anlamı o değil. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 bu link den daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz. Benim annem hafız ve hoca bu ismi ilk başlarda benimde aklımdaydı anneme sordum böyle bir isim yok dedi. Babamsa yabancı benim ona da sordum o da kendi ülkelerinde ki bir isim olduğunu söyledi. Karar sizin tabii ki ama yabancı isim bu sonuçta dinimizde de bir anlamı yoktur yani.
Ebrulise Balkokulum11 elisa sabırlı kadın demek ve Hz Zekeriyanın eşinin ismi :) maalesef internette her bilgi tam doğru değil ama güzel isim. Okunuşu da s olarak değil aslında z :) eliza yani :)
Balkokulum11 akgunbirsen bende onu düşündüm çok uzun olursa yada büyüdüğünde neden uzun işim koydunuz diye şikayet edebilir 😁
LawyerEce Balkokulum11 Güzel isim koymak bizim için farzımız çünkü. Müslüman müslümanı uyurmalı derler, bilgilendirmek için söyledim. 🥰
Basakgul Balkokulum11 Ah eşler ahh ☺️ biraz araştırın tabi daha uyumlu bulursunuz eminim kimsenin gönlü kırılmasın 🌺