dkbyk Kızlar 15 haftalik gebegim şu bikac gundur sol alt kasigima bicak saplanip gidiyo ama sadece sol tarafim sizdede oldumu korkmam gerekiyormu hastaneye gidecegimde bi sorayim dedim
Hilalakd dkbyk ben de 21 haftadayım gebeliğin başından beri kasık ağrısı ya da karin ağrıları oluyor galiba normal ciddi bi sıkıntı olsa anlarız heralde bazen igne batması gibi de oluyor
Ecemeryem İyi akşamlar benimde sol kasığımda sürekli ağrım var doktora sorduğumda bebek sol tarafta kalıyor karnın büyüdükçe ağrın azalacak dedi.
Maideee1 dkbyk bende 16 haftaligim benim de iki gün sağ kasigimda ağrı oldu aynı dediginiz şekilde ara ara yine oluyor ama sanırım büyüdükleri için karın gerildiği içindir diye düşünüyorum