Nutella9797 evett zaten o sayfalarda ayrıntılı bakarsan örnek olarak başkalarının attığı testleri gösteriyorlar yumurtlamanı onlara bakarak ayırt edebilirsin ☺️Ben testleri minnakkurabiyelerden aldığım için yorumlamasını da yapıyordu ama çokta gerek yok dediğim gibi iyice incelersen kendinde anlıyosun hatta burda da atıp yorumluyolar her gün güzelce vaktinde , sıvı tüketimine vs dikkat ederek yaparsan sağlıklı sonuç alıyosun. Bide ben yumurtlamayı görünce 3 gün değerlendirip bir gün ara verip sonraki gün tekrar değerlendiriyordum testi aldığım kişş öyle demişti sonra doktora gittiğimde oda adetten sonra bir gün değerlendir bir gün boş olsun dedi. Henüz gebe değilim tabi ama doktorun önerdiği daha iyiydi diğer türlü 4,5 gün zorunluluk gibi geçiyor zor oluyo. Bide zaten olacağı varsa allah nasip ederse her türlü oluyo 😂ama yumurtlama var mı yok mu görmek için ovulasyon yapmak şart gibi