Mom789 Belli olmaz ki canım cikadabilir gec döllenme olduysa cikmayadabilir bi 4-5 gun daha sabret sabredemiyorsan git kan ver o net sonuc verir 😂
-nazarozcn_ Mom789 haklısınız ama ben düşük yaptım 6 haftalık tı şimdi bir adet oldum hiç korunmdm Dr hamile kalabilirsin dedi bnde hamile gibi hissediyorum cnm nbym heyecanlaniyo insan birde ilk olunca🥰
-nazarozcn_ Ayceycev bnde bekliyom adetimin geçikmesinj cnm mayısın 7 de olmuştum rgl şimdi giren ayın 7 sini bekliyom iste
Mom789 -nazarozcn_ geçmiş olsun canimcim vardir insallah Rabbım sağlıklı evlat nasip eder inşallah en kısa sürede 🥰