Kızlar kusura bakmayın biraz uzun. benim 29+3 den beri suyumda azalma mevcut. Aynı zaman da idrar yolu enfeksiyonum vardı. Doktorum her hafta kontrole çağırıyordu. Geçen hafta da bebeğe giden besin damarımın tıkalı olduğunu ve gelişimi geriden geldiğini öğrendim. Bugün sabahta kontrolüm vardı ve suyumun azaldığını görünce acilden giriş yaptırıp yatışımı yaptırdı. Bu arada 32+4 haftalığım. 1950gr ağırlığında ve 42cm boyunda. Yatışım olduğundan beri sürekli nst’ye bağlanıyordum. Hemşire biraz önce gelip çatışan muayene ederek suyumun gelip gelmediğini kontrol ederken nöbetçi doktor ise ultrasonla kontrol etti. Daha sonra odama götürdüklerinde hemşire ciğer geliştirici iğne ve serumla geldi yanıma. Her ihtimale karşı doğum olursa önlemimizi almak için yapılan yöntem olduğunu söyledi. Ciğer geliştirici iğne vurulduktan sonra ne kadar süre sonra doğum yaptınız? Kuvözde kaldı mı? Lütfen moral verin sabahtan beri düşünmekten sanırım deliricem.