Benim de gebelikte çıktı troid yüksekliği. Hamileliğimin başından beri ilaç kullanıyorum. 8.aya gireceğim. Düzenli olarak her ay kontrol ediliyor. Değerime göre ilaçta artış yapıldı. Düşmediği için.Şuan normal seviyeye gelmiş. Hamilelikte belli bir aralık varmış o seviyede kalması sağlanıyor doktorum tarafından.