Kızlar benim aile hekimim iki defa baktı betaya aynı saatlerde bakmadı kafama takıldı ilk 19 mayısta verdim 40 tı sonra 21 mayısta 91 olmuştu 2 ye katladığı için kan almayalım sen bekle 10 gün dediler adetim düzensiz ama tahminimce 21 mayısta olmam gerekti hala kan vermedim bekliyorum