Yusufeymeninannesi
Kızlar merhaba.. 3 gün oldu doğum yapalı normal doğum oldu.. bugün ayaklarım gebelikteki gibi sanki arı sokmuş aşırı şişmiş böyle bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum hanı şişlik varsa iner doğumdan sonraki günlerde ama ben yeniden şiştim