Cansu_erturun Canim seni kestiklerini hissetmiyorsun çünkü o an o kısım kendiliğinden uyuşuyor sanki ve ağrın çok olduğu için oraya odaklanamiyosun bile. Ayrıca her zaman kesik atılmıyor kimi gebeler kesiksiz doğum yapabiliyor 🌼 korkulacak bişey yok inanki ağrılar aralıklarla geliyor dışını sıkman gereken sadece son 10 dakika çocuğun çıkış anı ( 10 dakika dediğime bakma daha da az sürüyor aslında ama doğumdan doğuma değişir ) zaten bebek çıkınca seni diktikleri de de hissetmiyorsun hiç bişey uyuşuk oluyor o kısım☺️ normal doğumu gözünde ne kadar büyütürsen o kadar zor geçer ama normal olarak karşilarsan stresini kontrol edersen çok güzel bı doğum geçirirsin her şey bizim elimizde aslında 🌼