momsboys 30.haftamdan itibaren aynı şeyleri yaşıyorum şuan 36+2 deyim, geçen hafta nst ye bağlandığımda da oldu ama düzensizdi. Doktor şuan bu iyi bir durum dedi. Bilmiyorum karnım sertleşince hiç rahat edemiyorum artık belime de sancı giriyor, haftaya cuma kontrole gidicem sorucam bu durumu