Tugbacandy Şimdi ben rapor yazdirmicam dayanabildigim kadar gitmek istiyorum ise misal doğuma gittim diyelim dogumdaki doktor bna rapor yazarmi sayılırımi yani 4 aylık
Armindia Tugbacandy Ama 36 yada 37 den sonra yasal olarak çalışamiyorsunuzki zaten o yüzden o son haftalar devredilmiyor haliyle
Dilanmutlu Tugbacandy canım bende suan çalışabilir raporu aldım 37. Haftada mecbur raporun baslaması gerekiyor kalan 3 ay 1 haftalık iznini doğumdan sonra kullanabiliyoruz aksi taktirde diyelim 36. Haftada doğum yaptın ve çalışıyordun kalan günlerini doğumdan sonra kullanabiliyorsun
Narinko Tugbacandy öğretmen bi arkadaşım bugün okula geldi ertesi gün doğuma gitti. O çalışabildiğim kadar çalışıcam demişti ama 36 haftaya kadar mı almıştı raporu 37 mi hatırlayamıyorum.