Normaldir herhalde benim 30dan beri sık olmaya başladı bazen su gibi akıyor aha suyu gidiyor diyorum bakıyorum akinti kese ici suda Gayet bol sıkıntı çıkmadı sızma falanda yok 36dayim hala bol bol akinti var suyunda sıkıntı yoksa doktornbisey demediyse su hakkinda eger normaldir