Cansel43 Yaklaşık yarım saat önce kasıklarıma feci bir ağrı girdi daha 23+5 im karnımda çok acıyo karantina da olduğum için hastaneye gidemiyorum ne yapacağımı da bilmiyorum ağrıdan duramıyorum şu an yardımcı olurmusunuz
Ela20 Cansel43 hastaneye gidebilirsin sorun olmuyor ben yasakta acile defalarca gittim polis durdu hastaneye dedik dönüşte barkodu gösterdik hiçbir problem olmadı
Ozlem2904 Cansel43 normal agri sancidan farkliysa ambulans cagirin biran once. Insallah bir sorun yoktur