Beyzahezer Gece suyum geldi ve hastaneye yatış yapıldı nst de sanci var ama açılma 4 cm dua edin kızlar lütfenn duanıza hictiyacim var
en_guzel_emanetlerim Beyzahezer sağlıcakla bir nefeste kucağına al inşallah güzel haberlerini duyalım canım
Beyzahezer Denizss Rabia112 en_guzel_emanetlerim Ela20 2_pamukannesii Yagmurryy Kizlar hepinizden Allah razı olsun dualarınız için teşekkür ederim sabaha karşı suni sanci verildi ve 7.30 8 gibi bebeğim dünya gözlerini açtı Rabbım hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah