Kendi doktorun mu dedi . Bende 2 gün önce sağlık ocağında kan verdim kolesterol baya yüksek çıktı bugün kontrolüm vardı kendi doktoruma gösterdim gebelikte kolesterol çıkması iyi bişey dedi ve zaten gebelikten dolayı artıyomuş normalmiş yani öyle söyledi