Herhangi bir riski yoksa ayda 1 oluyor kızımda 10 haftada kanamam olmuştu her hafta gitmiştim şimdi 12+ 4 günlük hamileyim
6 haftada kese ve kalp atışı
8 hafta gelişim kontrolü için gittim çok fazla ultrasona maruz kalmasını istemiyorum 1 hafta sonra gideceğim 5 hafta olmuş olacak hamileliği boyunca 3 kez ultrasona girenler var yurt dışında da öyle mesela