Salı günü 31+2 iken kontrolümüz vardı ve bebeğim1865 gr çıktı doktor normal doğum istiyorsan diyet öneririm dedi benim kilom da olması gerekenden 1 kilo fazla çıktı ama ben katiyen kendimi engelleyemiyorum çok iştahlıyım nasıl yapacağım bilmiyorum 🤷♀️