Hatn58 aldırmayı düşünmenin bir çözüm yolu olduğunu asla ve asla düşünmüyorum. Size sadece şunu sormak istiyorum 1.5 yaşında ki evladınızın kılına zarar gelsin ister misiniz ? Allah korusun başına büyük bir kötü olay gelse ne yaparsınız düşündünüz mü hiç bunu ? Peki karnınızdaki sizin evladınız değil mi ? Ona neden kendi ellerinizle kıymayı düşünüyorsunuz, hayatta olsa kıyamazdınız. Görmediğiniz hissetmediğiniz için mi böyle düşünüyorsunuz ? Anne olmayı isteyen binlerce insan var. Anne olmak İçin bir sürü tedavi gören ama nasip olmayan bir sürü hemde. Size böyle bir hediye vermiş Allah nasıl bu hediyeyi geri çevirebiliyorsunuz ? Öteki tarafta size bunu sormayacak mı o masum bebek.? “Anne neden beni istemedin ” derse ne diyeceksiniz ? Bunları düşünün ondan sonra karar verin, anladığım kadarıyla şuan mantıklı düşünemiyorsunuz.