Ben kullandım. Onu kullanırken bebeğimin kilo alımı yavaşladı sanki. O yüzden bıraktım
Ayse-24 Gece yatmadan önce almayı tercih ediyorum. Tok diyebiliriz yani :)
NohutveAnnesi teşekkür ederim ☺️