Kızlar arkadaşım daha önce bir düşük yaptı beta değerleri yukselmemisti iki ay sonra tekrar bir gebelik yaşadı sağlık ocağında kan veriyor internet sitesinden ben bakıyorum sonucuna sınıf baktım sonuçlar şöyle
195 üç gün sonra 632 iki gün sonra 1157 iki gün sonra 1793 bugün sanki yükselme çok iyi değil ya da bana mı öyle geldi bilmiyorum sizce nasil