Aliasafamam Günümü doldurdum, dolu dolu tam 40 haftalığım ama bu bebisim gelmedi hala ya. Az az sancı gidip geliyor ama hala bekliyorum ne yapmam gerek 😔
Sumeyye15_3 Aliasafamam ilk doğumun 40+5te doğum yaptım. 5gunu evde sancı çektim ona rağmen 2cm açilmam vardı, suni sanciyla doğdu sipa’m😅.
mrskement Aliasafamam aynı durumdayiz canım bnde bugün 40 haftaligim ama hiç dogurcak gibi hissetmiyorm açıklığım felan de hiç yok napicam bilmiyirm
ug_fa-3diplomalianne Aliasafamam şuan tam 41 haftalık olduk hala gelmedi 3 gün üst üste sancıyla gittim 1 cm açıklık vardı ama nst de soğum sancısı çıkmadı geri eve gönderdiler eve geldim sancılar bi şiddetlendi bi azaldı derken şuan hem sancı çekiyorum hem bekliyorum bakalım sabaha kadar geldi geldi gelmedi yatış yapılacak hepimiz hakkında hayırlısı olsun
Umutttr Aliasafamam bende aynındurumdayım ama geceleri kasıklarım da ağrı var üç gündür çok sık hastaneye de gidemiyorum ilk olunca da insan bilemiyor
Sumeyye15_3 Aliasafamam hayır canım kakasını yapma vs gibi durum olmazsa hiçbir sorun yok.doktorlar sancin yada açılman olmasa bile yatış verecekler
Aliasafamam mrskement canim valla benim 1 cm acikligim var ama arada sancim gelip gidiyor ama pasamizin keyfi yerinde herhalde çıkmıyor 🤗
kucuktosbik27 mrskement aynı durumdayız 40+2 oldum aşağı inen bebek yukarı çıkmış hiç açıklık yok hafif sancılar var 41+1 e kadar bekleyebiliriz max dedi doktor
mrskement Aliasafamam senin yine 1 cm var bnm hiç yok meryemana otu aldım suyunu icicem yarın pazar günü kontrolüm var bakalım işe yarayacak mı bu oğlanlar gelmek bilmiyor
Gzdeses @Aliasafamam ben de 40+1 im doktorum en fazla 41 e kadar beklerim dedi sizin bebeğinizin durumuna bağlı suyu var mı vs. Sürekli kontrole çağırıyor mesela doktorum iki güne bir yani herkeste durum farklı olabilir.
Aliasafamam Gzdeses benimde aynı canım 2 günde 1 NTS’ye baglanıcam doktorum onsekilde dedi artık bu hafta ne zaman olur bilemem
Aliasafamam mrskement canim bence meryemana otunu içme çünkü doğum zamanı kullanılıyor o rahim ve doğumun rahat geçmesi için ve doğumdan sonra rahmin hızlı toparlanması için
Aliasafamam ug_fa-3diplomalianne 41ci haftayı geçirme canim doktorumun dediğine göre bebek kaka yapmayı başlıyor ve yerse kakasını zehirlenirsiniz
mrrrv11 Aliasafamam merhaba bende 40. haftadayım sancıları hissediyor musunuz acaba benim bugün o kadar yoğun ki regl sancısı gibi ama nst de pek çıkmadı
mrskement Aliasafamam nasi kullanmalıyım peki eşim suya koyunca açınca rahim açılıyormus dedim boyle şeylere inanma hadi suyunu içsen doğrudur derim ama uzaktan nasi olacak dedi
ug_fa-3diplomalianne Aliasafamam ya sancım var ama açılma yok bu sabah yine aşırı derece sancıyla gittim yine geri gönderdiler yarın gel dediler bebek iyiymiş napıcam bilmiyorum 😟
Umutttr Aliasafamam ne sıklıkla gidiyorsun hastaneye annem yanımda sancın geldiğinde gidelim diye tutturduğu için haftada bir gidiyorum ama geceleri kasıklarımda ağrı var üç gündür
Aliasafamam Umutttr su an son günlerim olduğu için 3 günde 1 ntsye giriyorum 2 günde 1 muayeneye gidiyorum
mrskement kucuktosbik27 bnmde şuan agdet olmuşum gibi ağrılarım öyle uyandım şuan tuvalate kalktım daha gidemeden içimden jolemsi çok açık pembeye yakın bişey geldi baya 2 kere felan sildim acaba nişan mı emin olamadım rengi çok açık olduğu için ağrılarım artarsa doktoru aricam artik
Aliasafamam kucuktosbik27 bence 41+1 yapma bebek kakasını yapmaya başladığı için senide kendisinide zehirleyebilir 41 haftayı tamamla yeterli bence