selenoztrk Selam herkese🍀 Artık çok sıkılmaya başladım.. Eşim varikoselden sonra tedavi gormedi 2yıl geçti ustunden taa Mart ayında başladı doğru tedaviye takvim verdiler doktoru değiştirince. Ama herkes karnıma bakıyor hamilemiyim diye geçen yıl Nisan da evlendik sonra Ağustos da Duğun yaptık… Duğun manasıyla geçiştirdim hadi hamileliği peki şimdi? Eşiniz varikosel ameliyatından kaç ay sonra hamile kaldınız? Şuan Eşim proxeed plus kullanıyor artış var Mart ayından beri ama hamilelik yook.:(
Zeysezer selenoztrk insanların değil senin ne düşündüğün önemli canım. Böyle yapma eşini de strese sokarsın tedavinizi görün duanızı edin Allah’ın izniyle olur inşallah ☺️
YuvarlanamayanPandaa selenoztrk bunda utanılacak ne var ki kime ne yani şuan istemiyorux düşünmüyoruz de çenelerini kapat dışardakılerın tek sağlıklı olun da hayırlı evlat olsun bol bol dua et milleti önemseme boşver canım benım sağlık problemimiz yoktu öyle çok fazla ama ilk oğlum ilk haftamda oldu sonra 4 yıl olmadı millet hastamısın niye yapmıyon şöyle böyle dedikçe düşünmüyoruz nasıp dedim kestim seslerini boşver
Bubuseli selenoztrk Eşim varikosel ameliyatı gördü biz nisanliyken sonra evlendik hemen kaldım hamile
Emel123 selenoztrk insanlara neymiş ya!! Karnına bakana hesap sor, hayırdır ne baktın de.. terbiyesize terbiyesizleşmek gerekiyor. Hayret bişey yani. İnşallah vakitlice çocuğunuza kavuşursunuz ama bu işin olumsuzu da olabilir. Kendinizi buna hazırlayın ve etrafa da haddini bildirin. İki kişinin evliliğini üçe çıkarmaya sadece o iki kişi karar verir. Diğerlerine noluyomuş! Hem buna izin vermeniz sizin psikolojinizi de etkiler.
heyecanlibekleyiss Daha yeni evlenmiş sayılırsınız kardeş niye böyle stres yapıyorsun. Stres yapmayı bıraktığın anda olacak 🌸
Selen37 İnsanları hiç takma canım ben istemiyorum evliliğimin tadını çıkarıcam de hiç bu süreçten bahsetme kimseye. Herkes çocuğa hazır olmayabilir bunu sorgulamaları çok çok saçma 😔 en kısa zamanda olur inşallah bebişin🙏
bircivcivannesi selenoztrk evlendikten sonra hemen çocuk olmalı diye bir şey yok ki şimdi çoğunlukla çiftler planlıyor en az 2 sene çocuk yapmıyorlar geziyorlar ya da evliliklerini düzenlerini oturtmaya çalışıyorlar kendini böyle bir zorunluluk içinde hissetme
Mom789 selenoztrk sıkma canını ktou düşünüp kotuyu kendi hayatına çekme olacagi zaman her türlü olur bunun stresini yaptıkça hormonların şaşırır bak Allahın takdiri bu esin korunmada olacağı varsa olur yani bunu bilemeyiz siz elinizden geleni yapmışsınız bak tedavi falan akışına bırak hayat devam ediyor siz birliktesiniz ayrılıp kaçan yok önünüzde deneyeceğiniz uzun günler var stres yapma canim bak ben evlendim ilk ay çocuk istiyorum dedim 2 ay olmadı cokta istedim yani sonra dedimki evliliğin ilk zamanları ne güzelmiş ya sevgili gibi ama rahatsın çocuk daha olmasın dedim ikimizde korunsun 3.ay hamile kaldım hemde korunma olduğu halde yani olacagi varsa oluyor
Sema2019 selenoztrk benm eşim gecen sene ekimin sonunda ameliyat oldu Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki bu ay hamile olduğumu öğrendim sanirim 7 8 ay oldu eşimde vitagest kullandi 3 ay 3 ay da sizin söylediginiz ilacı kullandi ama doktoru kızmıştı ilac degistirdigi icin o ilaclar 3 4 aydan sonra etki veriyor ve 6 7 ayda tam belli ediyormus inanin ayni hisleri yasadim bende 2019 kasımda evlendim ve eşim hemen hemen 1 yil sonra ameliyat oldu ve suan 1 buçuk yillik evliyiz Rabbim kimseyi ama kimseyi mahrim etmesin isteyen herkese hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip eylesin inşaAllah benden sonra kaynim evlendi şuan eşi 8 aylik hamile benden büyük eltim gecen ay hamile olduğunu söyledi artık insanlar o kadar ustume geliyordu ki inanin evlendiğimde pisman olmuştum. Bu ay özel hasteneye gidp rahim filmi cektirecem diyordm ve ovulasyon testi sparis edecem diyordjm adet olmayi bekliyordum hamd olsn RABBIMe muhtac ettirmedi size de en güzel en hayirli sekilde nasip eylesin inşaAllah 🤲🤲 kusura bakmayin biraz uzun oldu ama hislernizi cok iyi anladigim icin uzun uzun yazdm Rabbim isteyen bütün muslumanlara hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip eylesin inşaAllah
KkubraOz selenoztrk ben açıkcası niye utandığınızı anlamadım. Eşimin bi akrabası daha 3 aylık evliyken bana ne zaman çocuk yapcan dedi bende ben 1-2 sene gezmeyi eşimle rahat vakit geçiemeyi düşünüyorum dedim. Oda bana aaa yumurtalıkların kurur o zamana diye tepki verdi. Cahilliğe bak! Bende sen kendi kızını evlendir doğurttur erkenden yumurtalıkları kurumasın dedim. Kime ne yani. Senelerce tedavi gören insanlar var o insanlara soracaklar dıye utancından insan içine mi çıkmasın. Linçlemek değil yanlış anlama ama hayatını başkalarının düşüncelerine göre şekillendiremezsin. Çocuğa bakacak büyütecek sensin. Ha eşinin durumu ayrı bi an önce tedavisini olsa iyi olur tabi ki
Fzey9 selenoztrk çok yeni evlenmişsiniz daha ,stres sıkıntı yapmayın kendinize ,yaşıjız da küçüktür zaten olacaktır bir gün mutlaka ,öyle sorunlara rağmen nice hamile kalanlar var …en kısa zamanda inşallah olur sizin de …
Azramina21 selenoztrk 2016 da evlendim . Bugün 6. Yıla giriş yaptım . Kimse de karnıma vs bakmıyor hiç öyle hissetmiyorum . İlk bebeğiniz olacak henüz 3 aylık . Bedenen ,ruhen , ve madden hazır hissettik ve çocuk yaptık . Kimseyi ilgilendirmez .
ysmn_kck17 selenoztrk 17 ay sonra hamileliğimi öğrendim . Eşim çift taraflı varikosel ameliyatı olmuştu. Çok kafaya taktım olmuyor olmucak diye . Kasım ayında adetimi bekliyordum ki eşimle konuştuk tüp bebek tedavisine basliyalim diye o ay herhlde kafa rahatlayinca kendiliğinden oluverdi . Şimdi kızımla 33ncu haftadayiz Allah’ımin izniyle . Diyeceğim o ki sıkıntı stres en başta gelen engel . Ama insanin elinde de değil strese girmemek.
Duagercek ysmn_kck17 merhaba benim eşim de dört ay önce çift taraflı varikosel ameliyatı oldu acaba herhangi bisey kullandınız mı
Moomcee selenoztrk varikosalin dereceleri var kaçıncı derecedeydi eşin biliyo musun ? Eğer artış varsa olur zaten düşünme çok derim çok düşününce de olmuyo rahat ol utanılcak bişe değil herkesin başına gelebilecek bişe bu kafana takma derim
Ela20 selenoztrk böyle bir konunun utanması mi olur Allah in hükümetine sual mı olur her nasip vaktine teslimdir insanlara ne diyeceğin bu kadar önemli mi kime ne