Kızlar 37+4 olduk iç çamaşırımi ıslatan bir sıvı gelmiş ve kötü kokuyo ne olabilir bu bide kabızlık çekiyorum bu yüzden tuvalette zorladığım için galiba vajinamda şişlik oluştu üstüne oturunca sanki orda bişey var gibi hissediyorum🙈🙈Fikriniz ne kızlar pazartesi kontrolüm var