Merhaba sevgili anneler🌸 ben37+5 te iki gün önce doğum yaptım ama dikişlerim o kadar çok acıyor ağrı yapıyor ki çarşamba günü randevum var gidicem ama bir buraya da yaşayan biri anlatır diye sormak istedim bu dikişler ne zaman düşer ve ağrı nasıl hafifler 🥺