Trisomy 13 18 riskli çıktı. Kan değerlerim iki kez bakıldı ve değer aynı eğitim araştırmaya gönderilip incelenecek. Yani buda bi hastalıkmış anne karnında ölüme yada doğumdan bi süre sonra ölümlere sebepmiş. Bunu yaşayan varmı nasıl bir yol izlendi yada bu sonuçlarla sağlıklı bebeği olan oldumu 😢 biraz kötüyüm. Yeni aldım haberini doktorumla görüştük😢