kızlar resmen ölümden döndüm diyebilirim. 7 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. Hemen ertesi gün çok beklemeden hastaneye başvurdum ve kürtaj için yatışım yapıldı. Kürtaj esnasında rahim duvarımın yırtılması sonucu iç kanamayla ameliyat oldum ve çok şükür rahmime ve yumurtalıklarıma sıkıntı olmadan ameliyatım gerçekleşti. Doktorların dediğine göre rahim duvarım incelmiş bu yüzden yırtılmış. Ama incelemelerde bana rahim duvarımın inceldiği söylenmedi. Sizce doktor hatası var mı bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?