Brnv66 öncelikle geçmiş olsun kesinlikle genel anestezi işte bazı dr lar lokal vs diyorlar ama kabul etme onu. Öncesinde ac olman gerekiyor ve yarim saat bile sürmeyen bir işlem sonrasında antibiyotik ağrı kesici verebilir doktorun. Islem sonrası lekelenme olur yanına ped al ve kasik ağrısı da olur.ozellikle kürtaj sonrası kendine dikkat et hava sıcak diye üşütme sakın (Ben kendimi saçma sapan ev işlerine verdim daha kötü oldum) rabbim tez zamanda mujdeni nasip etsin insallah cnm