PoPe kızlar nolur yardım edin hangisi sizceeeee? ya da daha güzel dediğiniz başka bir isim? Ama bunlardan seçecek olsanız hangisini seçerdiniz onu da yazın lütfen :) arkadaşım İçin açıyorum post u Asya Ela Buse
Alaz34 Kız olsaydı Turna olacaktı, oğluşuma daha karar veremedik 🤦🏻♀️ @PoPe Sizin sunduğunuz tercihler arasında da Asya derim.