SimgeAydn Kızlar adetime 4 gün varken kan testi yaptırdım beta 38 çıktı. Aradan 3 gün geçti tekrar yaptırdım 73 çıktı. Yarın adet günüm. Böyle değeri az artıp sonra birden yükselen var mı ??
Asil_Egem SimgeAydn ben yaşamadım ama iki kat artması gerek diye biliyorum belki adet geçmediği içindir canım umarım sağlıklı gebeliktir🦋
SimgeAydn Maria9 evet bende öyle biliyorum doktor da beklicez dedi dış gebelik veya kimyasal gebelik olmasından korkuyorum